FAQ
Vad kan jag göra med Würth App?
Med Würth App kan du som kund hos Würth lägga beställningar, skanna produkter/hyllkanter för varupåfyllnad och följa dina ordrar, oavsett om du lagt din order i butik, på webben eller till en av våra säljare.
Hur laddar jag ner Würth App?
Du hittar appen i App Store (iOS) eller Google Play Store (Android).
Hur loggar jag in på Würth App?
Du som tidigare har handlat på wurth.se loggar in med samma användarnamn och lösenord. Har du inte redan ett e-handelskonto så skapar du enkelt ett på würth.se/registrera
Jag har glömt mitt lösenord - hur gör jag?
Om du har glömt ditt lösenord, välj LOGGA IN inne på appens startsida. Klicka därefter på GLÖMT LÖSENORD. Fyll nu i din e-postadress och tryck på SKICKA. Ett mail med instruktioner om hur du får ett nytt lösenord skickas nu till dig.
Varför får jag inga notiser om orderstatus?
För att ta emot notifieringar om din order behöver du tillåta appen att skicka notiser på din enhet. När du installerar appen, svara JA på frågan om du tillåter Push-notiser.
Hur använder jag appens skanner?
I appen, tryck på ”Skanner”, därefter håller du upp din enhets kamera framför varans streckkod och koden skannas automatiskt.
Varför kan jag inte skanna en produkt?
Du kan skanna de flesta av Würths produkter, men det kan finnas få undantag som inte visas när du skannar. I dessa fall kan du istället söka efter produkten genom sökfunktionen. Ange bara produktnamnet eller artikelnumret.
Hur länge sparas pågående beställningar i appen?
Under fliken Mina beställningar syns dina ordrar i 5 dagar, därefter går de inte längre att se i appen.