banner_ehandel_2000x750.jpeg

E-handel

Würths e-handel är utvecklad efter de behov som våra B2B-kunder har. När du är inloggad i e-handeln ser du alltid dina unika priser och din totala orderhistorik. 

Vi har också samlat flera olika funktioner som underlättar vardagen för dig som yrkesproffs. Du kan bland annat skapa attestflöden, göra en samlad order, egna favoritlistor och ta del av orderstatistik, allt för att göra dina inköp effektivare.

 

Mina sidor

På Mina sidor kan du se dina senaste ordrar, orderstatistik, lägga till fler användare på kontot, skapa ett attestflöde för era inköp och lägga till alternativa leveransadresser.

Funktioner i e-handeln

Attestorder
För dig som är ansvarig för inköpen och vill att flera på företaget ska kunna handla men ändå behålla kontrollen så är attestorder en bra funktion. Du sätter enkelt en budget för dina medarbetare och får ett mail när en användare lagt en order som överskrider budget. 

Favoriter
Här kan du se dina favoriter och sortera dem i olika favoritlistor. Du kan även lägga till, ta bort och dela favoritlistor med andra konton.

Leveransadresser
Lägg till flera olika leveransadresser om du vill ha möjlighet att skicka ordern till olika platser, t.ex. byggarbetsplatser på olika ställen. I kassan finns sedan dina leveransadresser att välja från.

Mina vanligaste
Här hittar du artiklarna som du handlar mest av hos oss på Würth. Oavsett vilket inköpssätt du använder.


Orderhistorik

Under orderhistorik kan du se alla ordrar du gjort från Würth, oavsett vilken säljkanal du handlat från.

Samlad order
Med samlad order sparar du på fakturor och miljö. Oavsett hur många små eller stora ordrar du lägger kan du själv välja hur ofta vi ska packa ihop och skicka dina beställningar.